Verzenden en bezorgen bij Allesmarine.nl

De pakketen die wij versturen worden van maandag tot en met zaterdag bezorgd door onze vervoerders. Binnen Nederland versturen wij onze paketten met PostNL en DHL. Naar de rest van de landen binnen de EU versturen we met DHL.

  • Bezorgopties

    De bestellingen worden met PostNL en DHL verstuurd. Je hebt zelf de keuze met welke verzendpartner je de bestelling wilt laten versturen.

    PostNL
    Als je op werkdagen vóór 16:00 uur een bestelling hebt geplaatst, wordt de bestelling (mits alle artikelen voorradig) dezelfde dag nog verstuurd. Zodra je bestelling in onze webshop is afgerond en betaald, ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens. Ook van PostNL ontvang je een e-mail met daarin de track en trace code van je bestelling.

    PostNL bezorgt van maandag tot en met zaterdag.

    DHL
    Als je op werkdagen vóór 17:00 uur een bestelling hebt geplaatst, wordt de bestelling (mits alle artikelen voorradig) dezelfde dag nog verstuurd. Zodra je bestelling in onze webshop is afgerond en betaald, ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens. Ook van DHL ontvang je een e-mail met daarin de track en trace code van je bestelling.

    DHL bezorgt van maandag tot en met zaterdag.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Indien alle producten die je hebt besteld op voorraad zijn, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.

    Als niet alle producten uit jouw bestelling op voorraad zijn, bestellen wij de ontbrekende producten direct voor u. Wanneer we alle producten uit jouw bestelling hebben ontvangen, kunnen wij de bestelling direct verzenden. Wij proberen zo nauwkeurig mogelijk de levertijd per product aan te geven. Indien de levertijd van een product langer is dan staat aangegeven proberen wij binnen 24 uur contact met je op te nemen om dit aan te geven en de alternatieve opties te bespreken.

  • Verzendkosten/servicekosten

    In Nederland en België zijn de verzendkosten/servicekosten GRATIS als je een bestelling van meer dan € 150 hebt. Dit geldt voor zakelijke klanten bij een bestelling van meer dan € 200.

    Als je onder dit bedrag zit zijn dit de verzendkosten/servicekosten in Nederland en België:

    PostNLDHL
    Particulier Adres
    DHL
    Zakelijk Adres
    Nederland6,957,957,95
    België8,956,958,95

    Voor alle overige landen worden de verzendkosten tijdens het afrekenen weergegeven. Wanneer je bij het afrekenen jouw land kiest, worden de verzendkosten automatisch aangepast. Verzending buiten de EU is alleen mogelijk op aanvraag.

  • Uitzondering verzendkosten/servicekosten

    In enkele gevallen is het product groter of zwaarder dan de toegestane norm. In dit geval zoeken wij een alternatieve verzendpartner en worden er (extra) verzendkosten in rekening gebracht. De extra verzendkosten krijg je te zien tijdens het afrekenen.

    Verzending van buitenboordmotoren
    Als officieel dealer van Mercury waarborgen wij ook de kwaliteit van de motoren. Om deze reden wordt iedere motor geïnspecteerd en getest voordat deze afgeleverd wordt. Je hoeft dus alleen nog benzine erin te gooien en varen maar!

    Een vaarklaar gemaakte buitenboordmotor kan niet met de reguliere verzendpartner vervoerd worden. Wanneer je een motor online bestelt, wordt er snel contact met je opgenomen over een mogelijke afleverdag. Levertijden variëren ongeveer van 1 dag tot 1 week afhankelijk van wat het verzendadres is.

  • Bezorger gemist?

    Je ontvangt via de mail meer informatie over waar je pakket is. Of je vindt een verwijzing van de bezorger in de brievenbus.

    In de meeste gevallen wordt de bestelling nogmaals aangeboden of bij de buren afgeleverd. Het kan ook dat de bezorger het pakket aanbiedt bij het dichtstbijzijnde PostNL / DHL servicepunt. Hier verblijft jouw pakket één week. Als je je pakket niet binnen deze periode afhaalt bij het pakketpunt, dan wordt het pakket teruggestuurd naar Allersmarine.nl.

  • Mijn bestelling klopt niet. Wat moet ik nu doen?

    Controleer je bestelling altijd direct zodra je deze hebt ontvangen. Is er iets mis gegaan met de bestelling of heb je schade aan een product? Dan verzoeken wij je om dit binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons te melden. Na dit termijn is het niet meer mogelijk om dit in behandeling te nemen.