Retourneren bij Allesmarine.nl

Teveel of de verkeerde producten besteld? Kan gebeuren! Je kunt de meeste aankopen (m.u.v. bepaalde elektronica, tweedehands en op maat gemaakte artikelen.) binnen veertien dagen, in originele verpakking en ongebruikt, retourneren. Na controle en verwerking ontvangt u dan het bedrag van de artikelen terug op uw rekening.

LET OP: Controleer je bestelling altijd direct zodra je deze hebt ontvangen. Is er iets mis gegaan met de bestelling of heb je schade aan een product, dan verzoeken wij je om dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons te melden. Na dit termijn is het niet meer mogelijk om je bestelling te retourneren.

  • Is het retourneren van een pakket gratis?

    Helaas niet. Alleen wanneer blijkt dat wij een fout hebben gemaakt ontvangt u van ons een retourlabel waarmee u gratis een pakket naar ons toe kan sturen. In alle andere gevallen zijn de kosten van de retourzending voor uw eigen rekening. LET OP: bewaar het verzendbewijs altijd goed tot dat u bevestiging van ons heeft ontvangen dat het pakket bij ons is aangekomen.
  • Kunnen zakelijke bestellingen retour?

    Zakelijke bestellingen kunnen niet retour. Zakelijke klanten/bedrijven kunnen zich niet beroepen op de wet koop op afstand. Ook zijn de marges op deze bestellingen dusdanig klein waardoor wij geen uitzondering maken op deze regel.

  • Retour door een fout van Allesmarine?

    Indien u iets retour wilt sturen omdat wij een fout hebben gemaakt stuur dan eerst een mail naar service@allesmarine.nl met wat er fout is gegaan en eventuele extra foto's ter bewijs. Indien wij inderdaad een fout hebben gemaakt ontvangt u van ons een retourlabel waarmee u de betreffende artikelen gratis retour kunt sturen.
  • Voorwaarden en retourprocedure

    Voorwaarden

    Als de terug te sturen artikelen aan onderstaande voorwaarden voldoen dan kan u door naar het stappenplan van de retourprocedure. Als de artikelen hier niet aan voldoen en u stuurt het alsnog op dan kunnen wij deze tegen betaling van verzendkosten weer terug sturen. Twijfelt u dan staan wij u uiteraard graag te woord via onze contact pagina.

    • De artikelen zijn nog in originele (ongebruikte) staat en verpakking.
    • De artikelen zijn niet speciaal voor u op maat gemaakt.
    • Het zijn geen tweedehands artikelen.
    • Het zijn geen elektronisch onderdelen zoals een CDI, Bobine, ...
    • U stuurt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retour.

    Stappenplan van retoureneren
    1. Download het retourformulier door op deze link te klikken.
    2. Verstuur het pakket via een gewenst postkantoor naar onderstaand adres en bewaar het verzendbewijs goed.

      Allesmarine Afdeling Retouren
      Wieder 35
      1648 GA De Goorn
  • Hoe snel word mijn retourzending in behandeling genomen?

    Wanneer wij uw pakket hebben ontvangen word deze afhankelijk van de drukte binnen 1 tot 3 dagen worden gecontroleerd en verwerkt. Zoals u kunt begrijpen hebben wij het in de zomer een stuk drukker dan in de winter en vragen u dan ook om geduld.
  • Hoe snel word ik terugbetaald nadat mijn retour is geaccepteerd?

    Nadat uw retour is geaccepteerd zal u een mail ontvangen met hierin de creditfactuur. De betaling vind doorgaans de zelfde dag nog plaats. LET OP: Alle webshopbetalingen (m.u.v. Afterpay) worden teruggestort vanuit het bedrijf Mollie Payments.