Veelgestelde vragen

! De verzending van mijn bestelling duurt langer dan 3 werkdagen. Hoe kan dit?
Door problemen bij TNT komen de leveringen vanuit onze leverancier iets later bij ons aan.
Houdt er rekening mee dat de levertijd iets langer kan duren dan u van ons gewend bent.
Wij doen onze uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk bij u te krijgen.
1 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Check uw spambox, wij zijn u niet vergeten. Soms duurt een reactie iets langer i.v.m. de drukte.
2 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij geven bij ieder product een voorraadstatus weer, bekijk hier wat ze betekenen.
3 Hoe zoek ik zelf de juiste onderdelen voor mijn motor?
Bekijk het stappenplan/tips onderaan deze pagina of vul het formulier in.
4 Hoe kan ik de juiste propeller voor mijn motor bepalen?
Op deze pagina vertellen wij u alles over hoe een propeller werkt en hoe u de gewenste propeller besteld.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »