Verzenden |
Bezorging Wanneer de bestelling wordt aangeboden en u bent niet thuis, ontvangt u via de mail meer info over waar uw pakket is of u vindt u een verwijzing van de bezorger in uw brievenbus. Uw bestelling wordt nogmaals aangeboden of de bestelling wordt bij uw buren afgeleverd. Het kan ook dat de bezorger het pakket aanbiedt bij het dichtstbijzijnde PostNL / DHL servicepunt. U ontvangt altijd een verwijzing van de bezorger wat er zal gebeuren met uw bestelling. Als een of meerdere producten uit de bestelling niet voorradig zijn, staat er bij de producten vermeld wat de verwachte levertijd is. We proberen dit zo nauwkeurig mogelijk te vermelden. Doordat wij bijna het gehele assortiment van zowel Mercury / MerCruiser en Yamaha online aanbieden kan de levertijd van enkele producten langer zijn dan u normaal gesproken zou verwachten. Het is namelijk niet mogelijk om de voorraad van deze merken aan onze eigen voorraad te koppelen. Het kan dus zo zijn dat u langer moet wachten op je bestelde producten dan we zouden willen. Indien de levertijd van een product langer is dan staat aangegeven proberen wij binnen 24 uur contact met u op te nemen om dit aan te geven en de alternatieve opties te bespreken. |
Verzending van buitenboordmotoren Een vaarklaar gemaakte buitenboordmotor kan uiteraard niet met de reguliere post vervoerd worden. Wanneer u een motor online bestelt, wordt er snel contact met u opgenomen over een mogelijke afleverdag. Levertijden variëren ongeveer van 1 dag tot 1 week afhankelijk van wat het verzendadres is. |
Verzend-/servicekosten Als u onder dit bedrag zit bedragen de verzend-/servicekosten voor adressen binnen Nederland € 6,95. Voor alle overige landen worden de verzendkosten tijdens het afrekenen weergegeven. Wanneer u bij het afrekenen uw land kiest, worden de verzendkosten automatisch aangepast. Verzending buiten de EU is alleen mogelijk op aanvraag. In enkele gevallen is het product groter of zwaarder dan de toegestane norm, bijvoorbeeld bij een buitenboordmotor. In dit geval komen wij het product zelf bezorgen en worden er (extra) verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten krijgt u te zien tijdens het afrekenen. |
Levertijden Als niet alle producten uit uw bestelling op voorraad zijn, bestellen wij de ontbrekende producten direct voor u. Wanneer we alle producten uit uw bestelling hebben ontvangen, kunnen wij uw bestelling direct verzenden. Deelleveringen zijn helaas niet mogelijk. De langste levertijd is ook gelijk de verwachte levertijd van uw bestelling. Het is wel mogelijk om tegen betaling van extra verzendkosten de producten die op voorraad zijn eerder te ontvangen. Wij hanteren de onderstaande twee voorraadstatussen: Het kan helaas wel eens voor komen dat wij of ons systeem een foutje heeft gemaakt. Mocht dit het geval zijn dan zijn onze collega's hier vaak snel bij en zullen wij u een bericht geven over de afwijkende voorraadstatus. Gelukkig hebben wij het grootste deel van ons assortiment op voorraad en kunnen wij het dezelfde dag nog versturen. Ons team doet iedere dag zijn uiterste best om iedereen zo snel mogelijk van het bestelde artikel te voorzien. |
Track & Trace en verzendbevestiging |
Retourneren |
Voorwaarden
|
Retourprocedure 1. Lees bovenstaande voorwaarden goed door om na te gaan of u in aanmerking komt voor een retour. 3. Na het toevoegen van het retourformulier kan u uw pakket verzenden naar onderstaand adres. Verzendkosten vallen voor uw eigen rekening. Allesmarine 4. Zodra wij uw retour in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u zo spoedig mogelijk een bevestiging hiervan. Wij gaan uw retour controleren en verwerken en brengen u op de hoogte van wat er gaat gebeuren. |