Verzenden & retourneren

    Verzenden
Bezorging
Bestellingen bij Allesmarine.nl worden meestal direct verwerkt en verpakt. Vervolgens worden uw bestellingen bezorgd meestal de volgende dag al. Wanneer wij niet binnen 2-3 dagen kunnen leveren nemen we contact met u op, maar dit is alleen met uitzonderlijke of incourante producten het geval.

Wanneer de bestelling wordt aangeboden en u bent niet thuis, dan vindt u een verwijzing van de bezorger in uw brievenbus. Uw bestelling wordt nogmaals aangeboden óf de bestelling wordt bij uw buren afgeleverd. Wat ook kan is dat de bezorger het pakket aanbiedt bij het dichtsbijzijnde PostNL depot. Altijd ontvangt u een verwijzing van de bezorger wat er zal gebeuren met uw bestelling.
Verzendkosten
Voor bestellingen boven de € 75,- zijn de verzendkosten gratis. Voor alle overige bestellingen bedragen de verzendkosten binnen de Benelux € 4,95 per bestelling, ongeacht de grootte van uw bestelling, en ongeacht de wijze van verzending. Kleine onderdelen die per enveloppe verstuurd kunnen worden, worden dan ook per enveloppe verstuurd. De verzendkosten kunnen in deze gevallen als behandelingskosten worden gezien. 

In enkele gevallen is het product groter of zwaarder dan de toegestaande norm en wijken de kosten af van de standaard.

Levertijden
Op werkdagen voor 17:00 geplaatste bestellingen worden de volgende dag bezorgd. (mits op voorraad)

Op zaterdagen voor 14:00 geplaatste bestellingen worden 's maandags bezorgd. (mits op voorraad)

Track & Trace en verzendbevestiging
Wanneer uw product is verzonden ontvangt u automatisch een bericht van Allesmarine.nl op het door u opgegeven e-mailadres met daarin een verzendbevestiging en een Track & Trace code. Met deze TT-code kunt u gemakkelijk en snel de status van uw bestelling checken op de site van de pakketbezorger.

 

    Retourneren
Voorwaarden
  • Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen om te besluiten of u de bestelde onderdelen of artikelen wilt behouden.
  • Op marge goederen (2e hands), op maat gemaakte artikelen, zoals 'per meter' (touw, ankerketting, etc.) en elektronica zit geen retourrecht.
  • De in overleg speciaal voor u bestelde onderdelen bij een bepaalde leverancier kunnen niet retour worden gestuurd.
    Wij nemen geen elektronica retour omdat wij aan de terug gestuurde elektronica niet kunnen beoordelen of men deze ongebruikt terug stuurt. Bij onjuist gebruik van elektronica en/of onjuist aansluiten hiervan kunnen er defecte en/of storingen in ontstaan die wij bij een retour niet kunnen vast stellen/meten. Elektronica is naar zijn aard dus niet retourneerbaar.
  • Bewaar het afgiftebonnetje met daarop de 'track and trace code' van uw retour goed tot wij uw retour ontvangen hebben. Mocht het pakket kwijtraken dan is dit uw bewijs!
  • Kosten voor retour zendingen worden niet vergoed.
  • Zakelijke klanten/bedrijven kunnen zich niet beroepen op de wet koop op afstand. Zakelijke klanten hebben dus geen recht op retour.
  • Geretournerde artikelen/bestellingen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen niet worden behandeld. Stuurt u deze toch op dan kunnen wij deze tegen betaling van verzendkosten weer terug sturen.
Retourprocedure

1.    Lees bovenstaande voorwaarden goed door om na te gaan of u in aanmerking komt voor een retour.
2.    Indien uw retour voldoet aan bovenstaande voorwaarden dan kan u onderstaand formulier downloaden en toevoegen aan uw pakket.

3.    Na het toevoegen van het retourformulier kan u uw pakker verzenden naar onderstaand adres. Verzendkosten vallen voor uw eigen rekening.

       Allesmarine BV
       Braken 33
       1713 GC Obdam

4.    Zodra wij uw retour in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u zo spoedig mogelijk een bevestiging hiervan. Wij gaan uw retour controleren en verwerken en brengen u op de hoogte van wat er gaat gebeuren.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »