Order status

VEEL GESTELDE VRAGEN
1 Geen orderbevestiging of antwoord op uw mail ontvangen?
Check uw spambox, wij zijn u niet vergeten. Mocht u niets kunnen vinden neem dan contact op via één van de onderstaande mogelijkheden.
2 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten of ophalen?

2.1 Heeft u gekozen voor 'afhalen in onze winkel'?
U ontvangt automatisch een bericht wanneer uw bestelling klaar ligt. Klik hier om de afhaal locatie te bekijken.

2.2 Heeft u gekozen voor verzending?
U ontvangt een bericht met 'track and trace code' op het moment dat uw bestelling ingepakt en onderweg naar de vervoerder is.

2.3 Is uw bestelling volledig in voorraad?
Alle bestellingen die volledig in voorraad en voor 17:00 uur besteld zijn worden direct verwerkt en de zelfde dag verzonden.

2.4 Is uw bestelling niet volledig in voorraad?
Is uw bestelling of een deel daarvan helaas niet in voorraad dan gaan wij dit direct voor u bestellen. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling alsnog zo snel mogelijk bij u af te leveren! Bij een onverwachte lange levertijd zullen wij u altijd op de hoogte stellen!

2.5 Is uw bestelling nog niet betaald?
Alleen betaalde bestellingen worden door ons afgehandeld. Heeft u dit nog niet gedaan, neem dan contact op via één van de onderstaande mogelijkheden.

3 Ik wil mijn bestelling of een deel hiervan retourneren/ruilen.
Alles over het retourneren of ruilen van uw bestelling (of een deel hiervan) leest u op deze pagina.

 

CONTACTMOGELIJKHEDEN
chat Chat met ons!  aanbevolen indien online!
Klik rechts onderin op uw beeldscherm om de chat te openen.
mail Stuur een mail

Vragen over uw order kunt u mailen naar [email protected]
LET OP: Vermeld altijd uw ordernummer in de mail.

telefoon Bel ons

Houd uw ordernummer bij de hand zodat onze medewerkers u sneller en beter kunnen helpen.

U kunt ons bereiken via onderstaand nummer:
0226-450913

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »